KAMRÁDOVÁ, Lucie. Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku. In Kamrádová Lucie, Sciskalová Marie. "Role veřejné správy a sociální politiky v každodenním občanském životě". Recenzovaný sborník mezinárodní vědecké konference. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2020, p. 66-74. ISBN 978-80-7510-393-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku
Name in Czech Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku
Authors KAMRÁDOVÁ, Lucie.
Edition Opava, "Role veřejné správy a sociální politiky v každodenním občanském životě". Recenzovaný sborník mezinárodní vědecké konference. p. 66-74, 9 pp. 2020.
Publisher Slezská univerzita v Opavě
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Public Policies in Opava
ISBN 978-80-7510-393-2
Keywords (in Czech) Management, občan, veřejná správa, klient, právo, lidský zdroj, úředník, úřad
Keywords in English Management, citizen, public administration, client, law, human resource officer, office.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Lucie Kamrádová, Ph.D., učo 27125. Changed: 17/1/2020 12:07.
Abstract
V současné demokratické společnosti stále převažuje stigma neefektivity veřejné správy a celého veřejného sektoru. Do jisté míry na tomto pohledu mají zásluhu také media a mediální kampaně objevující se nejen v tisku ale také na internetu. Cílem příspěvku je představit veřejnou správu jako manažersky řízenou organizaci, která se v současné době snaží reagovat na turbulentně se měnící společenskou situaci a orientovat se na občana (klienta), kterému chce poskytnout maximální množství výhod plynoucích z výkonu tohoto sektoru. Součástí příspěvku je také pohled na úředníka jako kvalifikovaný lidský zdroj.
Abstract (in Czech)
V současné demokratické společnosti stále převažuje stigma neefektivity veřejné správy a celého veřejného sektoru. Do jisté míry na tomto pohledu mají zásluhu také media a mediální kampaně objevující se nejen v tisku ale také na internetu. Cílem příspěvku je představit veřejnou správu jako manažersky řízenou organizaci, která se v současné době snaží reagovat na turbulentně se měnící společenskou situaci a orientovat se na občana (klienta), kterému chce poskytnout maximální množství výhod plynoucích z výkonu tohoto sektoru. Součástí příspěvku je také pohled na úředníka jako kvalifikovaný lidský zdroj.
Abstract (in English)
In today's democratic society, the stigma of inefficiency in public administration and the public sector as a whole still prevails. To a certain extent, the media and media campaigns appearing not only in the press but also on the Internet also contribute to this view. The aim of the paper is to present public administration as a managerly managed organization that is currently trying to respond to the turbulently changing social situation and to focus on the citizen (client) to whom it wants to provide the maximum amount of benefits resulting from the performance of this sector. The paper also includes a view of an official as a qualified human resource.
PrintDisplayed: 18/7/2024 07:26