D 2020

Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku

KAMRÁDOVÁ, Lucie

Basic information

Original name

Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku

Name in Czech

Principy managementu ve veřejné správě se zaměřením na Českou republiku

Edition

Opava, "Role veřejné správy a sociální politiky v každodenním občanském životě". Recenzovaný sborník mezinárodní vědecké konference. p. 66-74, 9 pp. 2020

Publisher

Slezská univerzita v Opavě

Other information

Type of outcome

Stať ve sborníku

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

Faculty of Public Policies in Opava

ISBN

978-80-7510-393-2

Keywords (in Czech)

Management, občan, veřejná správa, klient, právo, lidský zdroj, úředník, úřad

Keywords in English

Management, citizen, public administration, client, law, human resource officer, office.

Tags

Reviewed
Změněno: 17/1/2020 12:07, Ing. Lucie Kamrádová, Ph.D.

Abstract

V originále

V současné demokratické společnosti stále převažuje stigma neefektivity veřejné správy a celého veřejného sektoru. Do jisté míry na tomto pohledu mají zásluhu také media a mediální kampaně objevující se nejen v tisku ale také na internetu. Cílem příspěvku je představit veřejnou správu jako manažersky řízenou organizaci, která se v současné době snaží reagovat na turbulentně se měnící společenskou situaci a orientovat se na občana (klienta), kterému chce poskytnout maximální množství výhod plynoucích z výkonu tohoto sektoru. Součástí příspěvku je také pohled na úředníka jako kvalifikovaný lidský zdroj.

In Czech

V současné demokratické společnosti stále převažuje stigma neefektivity veřejné správy a celého veřejného sektoru. Do jisté míry na tomto pohledu mají zásluhu také media a mediální kampaně objevující se nejen v tisku ale také na internetu. Cílem příspěvku je představit veřejnou správu jako manažersky řízenou organizaci, která se v současné době snaží reagovat na turbulentně se měnící společenskou situaci a orientovat se na občana (klienta), kterému chce poskytnout maximální množství výhod plynoucích z výkonu tohoto sektoru. Součástí příspěvku je také pohled na úředníka jako kvalifikovaný lidský zdroj.