D 2019

THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE

KREJČÍ, Petra a Jarmila ŠEBESTOVÁ

Základní údaje

Originální název

THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE

Autoři

KREJČÍ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila ŠEBESTOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Praha, Proceedings of the 7th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability, od s. 394-405, 12 s. 2019

Nakladatel

Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica – Praha 2019

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/19:A0000087

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-245-2316-3

Klíčová slova anglicky

Innovation;Social Innovation;Business Practice

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Anotace

V originále

Main goal of the paper is to explain how “business literacy” and activity in area of innovations, especially in the social type relates to the length of managers' experience. Is the business experience source of motivation to be innovative?