2019
THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE
KREJČÍ, Petra a Jarmila ŠEBESTOVÁZákladní údaje
Originální název
THE ROLE OF SOCIAL INNOVATION IN MANAGERIAL PRACTICE
Autoři
KREJČÍ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí) a Jarmila ŠEBESTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Praha, Proceedings of the 7th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability, od s. 394-405, 12 s. 2019
Nakladatel
Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica – Praha 2019
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/19:A0000087
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-245-2316-3
Klíčová slova anglicky
Innovation;Social Innovation;Business Practice
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 1. 2020 10:46, doc. Mgr. Ing. Jarmila Duháček Šebestová, Ph.D.
Anotace
V originále
Main goal of the paper is to explain how “business literacy” and activity in area of innovations, especially in the social type relates to the length of managers' experience. Is the business experience source of motivation to be innovative?