2013
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁZákladní údaje
Originální název
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název česky
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Název anglicky
Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
Autoři
STARZYCZNÁ, Halina (203 Česká republika, domácí), Michal STOKLASA (203 Česká republika, domácí), Miroslava HECZKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Karviná, 110 s. 2013
Nakladatel
SU OPF Karviná
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50204 Business and management
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/47813059:19520/13:N0000009
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7248-936-7
Klíčová slova anglicky
Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Návaznosti
EE2.3.20.0016, projekt VaV.
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
Anglicky
The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.