B 2013

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁ

Basic information

Original name

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

Name in Czech

Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem

Name (in English)

Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises

Authors

STARZYCZNÁ, Halina (203 Czech Republic, belonging to the institution), Michal STOKLASA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Miroslava HECZKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

Karviná, 110 pp. 2013

Publisher

SU OPF Karviná

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50204 Business and management

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

RIV identification code

RIV/47813059:19520/13:N0000009

Organization unit

School of Business Administration in Karvina

ISBN

978-80-7248-936-7

Keywords in English

Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers

Links

EE2.3.20.0016, research and development project.
Změněno: 7/2/2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Abstract

V originále

Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.

In English

The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.