Detailed Information on Publication Record
2013
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁBasic information
Original name
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Name in Czech
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
Name (in English)
Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
Authors
STARZYCZNÁ, Halina (203 Czech Republic, belonging to the institution), Michal STOKLASA (203 Czech Republic, belonging to the institution), Miroslava HECZKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Karviná, 110 pp. 2013
Publisher
SU OPF Karviná
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Odborná kniha
Field of Study
50204 Business and management
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code
RIV/47813059:19520/13:N0000009
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
ISBN
978-80-7248-936-7
Keywords in English
Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
Links
EE2.3.20.0016, research and development project.
Změněno: 7/2/2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
In English
The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.