STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁ. Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem (Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises). Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 pp. ISBN 978-80-7248-936-7. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{35846, author = {Starzyczná, Halina and Stoklasa, Michal and Heczková, Miroslava and Pellešová, Pavlína}, address = {Karviná}, keywords = {Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Karviná}, isbn = {978-80-7248-936-7}, publisher = {SU OPF Karviná}, title = {Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem}, year = {2013} }
TY - BOOK ID - 35846 AU - Starzyczná, Halina - Stoklasa, Michal - Heczková, Miroslava - Pellešová, Pavlína PY - 2013 TI - Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem VL - neuvedeno PB - SU OPF Karviná CY - Karviná SN - 9788072489367 KW - Relationship marketing KW - SME KW - model of 6 markets KW - consumer market KW - CRM KW - market of influencers N2 - Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky. ER -
STARZYCZNÁ, Halina, Michal STOKLASA, Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁ. \textit{Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem (Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises)}. Karviná: SU OPF Karviná, 2013, 110 pp. ISBN~978-80-7248-936-7.
|