B
		
		2013
			
	    
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	    STARZYCZNÁ, Halina; Michal STOKLASA; Miroslava HECZKOVÁ a Pavlína PELLEŠOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	 
	
		Název česky
		Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	 
		
			Název anglicky
			Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
		 
			
				Vydání
				 Karviná, 110 s. 2013
			 
		
		
			Nakladatel
			SU OPF Karviná
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Odborná kniha
		 
	
		
			Obor
			50204 Business and management
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		 
		
			Kód RIV
			RIV/47813059:19520/13:N0000009
		 
	
			
				Organizační jednotka
				Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova anglicky
			Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
		 
				Návaznosti
				EE2.3.20.0016, projekt VaV. 
			 
			
			
				
					V originále
					Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
				 
				
					Anglicky
					The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 03:20