B
		
		2013
			
	    
Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	    STARZYCZNÁ, Halina; Michal STOKLASA; Miroslava HECZKOVÁ and Pavlína PELLEŠOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Basic information
	
		Original name
		Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	 
	
		Name in Czech
		Využití vztahového marketingu v podnikání malých a středních firem
	 
		
			Name (in English)
			Utilization of Customer Relationship Marketing in business of Small and Medium Enterprises
		 
				Authors
				STARZYCZNÁ, Halina (203 Czech Republic, belonging to the institution); 
Michal STOKLASA (203 Czech Republic, belonging to the institution); Miroslava HECZKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and 
Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
 
			 
			
				Edition
				 Karviná, 110 pp. 2013
			 
		
		
Other information
		
	
		
			Type of outcome
			Book on a specialized topic
		 
	
		
			Field of Study
			50204 Business and management
		 
	
		
			Confidentiality degree
			is not subject to a state or trade secret
		 
	
		
			Publication form
			storage medium (CD, DVD, flash disk)
		 
		
			RIV identification code
			RIV/47813059:19520/13:N0000009
		 
	
			
				Organization unit
				School of Business Administration in Karvina
			 
		
		
	
		
			Keywords in English
			Relationship marketing; SME; model of 6 markets; consumer market; CRM; market of influencers
		 
				Links
				EE2.3.20.0016, research and development project. 
			 
			
			
				
					In the original language
					Monografie shrnuje výsledky výzkumu autorů v rámci řízení vztahů se zákazníky s ohledem na MSP. Zahrnuje teoretickou rozpravu ke zkoumanému tématu týkající se marketingu vztahů, modelu 6 trhů. V aplikační části v rámci sekundárního výzkumu prezentuje pohledy na MSP. V primárním výzkumu je zkoumán trh spotřebitelů a využití CRM MSP a trh ovlivňovatelů z pohledu vztahů s malými a středními podniky.
				 
				
					In English
					The monograph summarizes the results of the research authors in the context of customer relationship management with regard to SMEs. Includes theoretical debate to the examined topics related to relationship marketing, model of 6 markets. In the application part in secondary research presents the views on SMEs. The primary research focuses on the consumer market and utilization of CRM for SMEs and market influencers in terms of relationships with small and medium-sized enterprises.
				  
				Displayed: 31/10/2025 22:35