2017
KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI
KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁZákladní údaje
Originální název
KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI
Název česky
KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI
Název anglicky
Culinary tourism like support of the development of Tourism in the Moravian-Silesian Region
Autoři
KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí) a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Opava, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Regiony a jejich charakter, od s. 45-54, 10 s. 2017
Nakladatel
"Neuveden"
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/47813059:19520/17:00010808
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-228-7
Klíčová slova anglicky
gastronomy; culinary tourism; Moravian-Silesian Region; tourist.
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík
V originále
Kulinářský cestovní ruch je definován jako cestování za jedinečnými a nezapomenutelnými kulinářskými zážitky všeho druhu. Moravskoslezský kraj nabízí kromě přírodních a kulturních krás, také různé formy zážitků, které se týkají kromě jiných, také kulinářského cestovního ruchu. Postupem času vzniklařada projektů, které jsou zaměřeny na podporu gastroturistiky v Moravskoslezském kraji. K podpoře cestovního ruchu v Moravskoslezském krají slouží také různé formy televizních pořadů zaměřených na cestování a regionální gastronomii, veletrhy cestovního ruchu a také pivní turismus. Cílem tohoto článku je ukázat, že kulinářský cestovní ruch je důležitou součástí podpory rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.
Anglicky
Culinary tourism is defined as travel for unique and memorable culinary experiences of all kinds. Moravian-Silesian region offers natural and cultural beauties, including various forms of experiences that relate to, among others, also culinary tourism. Over time, a number of projects that are focused on supporting culinary tourism in the Region. To support tourism in the Moravian-Silesian Region are also various forms of television programs focusing on regional travel and gastronomy, travel and tourism trade fairs and beer tourism. The aim of this paper is to show, that culinary tourism is an essential part of support of development of tourism in the Moravian-Silesian Region.