D 2017

KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

KAJZAR, Patrik a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

Název česky

KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH JAKO PODPORA ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI

Název anglicky

Culinary tourism like support of the development of Tourism in the Moravian-Silesian Region

Autoři

KAJZAR, Patrik (203 Česká republika, domácí) a Klára VÁCLAVÍNKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Opava, Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Regiony a jejich charakter, od s. 45-54, 10 s. 2017

Nakladatel

"Neuveden"

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/47813059:19520/17:00010808

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-228-7

Klíčová slova anglicky

gastronomy; culinary tourism; Moravian-Silesian Region; tourist.
Změněno: 7. 2. 2020 10:57, RNDr. Daniel Jakubík

Anotace

V originále

Kulinářský cestovní ruch je definován jako cestování za jedinečnými a nezapomenutelnými kulinářskými zážitky všeho druhu. Moravskoslezský kraj nabízí kromě přírodních a kulturních krás, také různé formy zážitků, které se týkají kromě jiných, také kulinářského cestovního ruchu. Postupem času vzniklařada projektů, které jsou zaměřeny na podporu gastroturistiky v Moravskoslezském kraji. K podpoře cestovního ruchu v Moravskoslezském krají slouží také různé formy televizních pořadů zaměřených na cestování a regionální gastronomii, veletrhy cestovního ruchu a také pivní turismus. Cílem tohoto článku je ukázat, že kulinářský cestovní ruch je důležitou součástí podpory rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.

Anglicky

Culinary tourism is defined as travel for unique and memorable culinary experiences of all kinds. Moravian-Silesian region offers natural and cultural beauties, including various forms of experiences that relate to, among others, also culinary tourism. Over time, a number of projects that are focused on supporting culinary tourism in the Region. To support tourism in the Moravian-Silesian Region are also various forms of television programs focusing on regional travel and gastronomy, travel and tourism trade fairs and beer tourism. The aim of this paper is to show, that culinary tourism is an essential part of support of development of tourism in the Moravian-Silesian Region.