Informační systém SU
KOSTKOVÁ, Miroslava a Pavlína PELLEŠOVÁ. TRENDY CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI Z POHLEDU ZÁKAZNÍKŮ. In Hotelnictví, turismus a vzdělávání. Praha VŠH: Vysoká škola hotelová v Praze 8 s.r.o., 2017, s. 125-135, 10 s. ISBN 978-80-87411-99-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název TRENDY CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI Z POHLEDU ZÁKAZNÍKŮ
Název česky TRENDY CESTOVNÍHO RUCHU V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI Z POHLEDU ZÁKAZNÍKŮ
Název anglicky TRENDS OF TOURISM IN THE MORAVIAN-SILESIAN REGION FROM THE CUSTOMER'S VIEW
Autoři KOSTKOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, domácí) a Pavlína PELLEŠOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha VŠH, Hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 125-135, 10 s. 2017.
Nakladatel Vysoká škola hotelová v Praze 8 s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/47813059:19520/17:00010873
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-87411-99-5
Klíčová slova anglicky Internet; demand in tourism; the development prediction; tourism; tourism trends; tourist requirements
Změnil Změnil: RNDr. Daniel Jakubík, učo 139797. Změněno: 7. 2. 2020 10:57.
Anotace
Trendy cestovního ruchu významně ovlivňují požadavky zákazníků a to podněcuje vývoj nových forem cestovního ruchu. Článek se zabývá zkoumáním trendů v cestovním ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem je na základě zjištění percepce zákazníků určit vývoj trendů pro tvorbu nabídky stravovacích a ubytovacích zařízení, cestovních kanceláří a agentur. Vychází z pilotního průzkumu, který byl realizován v rámci projektu Trendy v cestovním ruchu v MSK. Výsledkem projektu bude predikce a formulování vývojových trendů.
Anotace anglicky
Tourism trends have a significant impact on customer requirements, and this stimulates the development of new forms of tourism. The article deals with the study of trends in tourism in the Moravian-Silesian Region. The aim is to determine trends in the supply of catering and accommodation facilities and travel agencies on the basis of customer perception. It is based on a pilot survey that was carried out within the project Trends in Tourism in MSR. The outcome of the project will be the prediction and formulation of development trends.
Zobrazeno: 25. 4. 2024 15:18