KOCIÁNOVÁ, Veronika. Moderní trendy v marketingu knih a knihoven. In Studentský Workshop 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
Název anglicky Mobile trends in marketing of books and libraries
Autoři KOCIÁNOVÁ, Veronika.
Vydání Studentský Workshop 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky moderní trendy; marketing knih; marketing knihoven; sociální média
Klíčová slova anglicky modern trends; marketing of books; marketing of libraries; social media
Štítky SGS92019, ÚI
Změnil Změnila: Mgr. Anna Novotná, Ph.D., učo 28283. Změněno: 17. 2. 2020 15:34.
Anotace
Příspěvek představí koncept diplomové práce, která se bude věnovat moderním trendům v propagaci knih a knihoven se zaměřením na prostředí sociálních médií, zejména pak fenoménu influencerů, kteří v tomto prostředí figurují. V teoretické části by měly být vysvětleny základy internetového marketingu a marketingových praktik na sociálních sítích i ve vztahu ke knihám a knihovnám, uvedeny a definovány klíčové pojmy pro diplomovou práci. Praktická část se bude opírat o průzkum zaměřený a provedený na skupině vybraných influencerů působících v oblasti knih, případně knihoven.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 18:19