MATULA, Kamil. Využitelnost mobilních ICT ve výuce na Oddělení informační vědy ÚI FPF SU v Opavě (The applicability of mobile ICT educational process of Department of Information science, Institute of Computer Science, Faculty of Philoshophy and Science, Silesian University in Opava). In Matula, K. Acta Bibliothecalia et Informatica. 1. vyd. Opava: Ústav informatiky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Slezská univerzita v Opavě, 2014, p. 61-71. ISBN 978-80-7510-042-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využitelnost mobilních ICT ve výuce na Oddělení informační vědy ÚI FPF SU v Opavě
Name (in English) The applicability of mobile ICT educational process of Department of Information science, Institute of Computer Science, Faculty of Philoshophy and Science, Silesian University in Opava
Authors MATULA, Kamil.
Edition 1. vyd. Opava, Acta Bibliothecalia et Informatica, p. 61-71, 11 pp. 2014.
Publisher Ústav informatiky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Slezská univerzita v Opavě
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50803 Information science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Philosophy and Science in Opava
ISBN 978-80-7510-042-9
Keywords (in Czech) mobilní ICT; mobilní zařízení; mobilní vzdělávání; informační studia a knihovnictví
Keywords in English mobile ICT; mobile devices; mobile learning; information studies and librarianship
Tags ÚI
Changed by Changed by: Mgr. Kamil Matula, Ph.D., učo 7389. Changed: 2/3/2020 10:29.
Abstract
Kapitola se zabývá otázkou, zda by měla být výuka Oddělení informační vědy Ústavu informatiky na Filozoficko-přírodovědecké fakultě Slezské univerzity v Opavě doplněna mobilními informačními a komunikačními technologiemi. K tomu účelu jsou uvedeny výsledky kvalitativního průzkumu, který autor provedl v roce 2012. Zde se věnoval připravenosti daného oddělení na zapojení mobilních ICT do výuky a jejich využitelností. Z průzkumu vyplynula také doporučení a možnosti aplikace mobilních zařízení do vzdělávacího procesu na daném oddělení.
PrintDisplayed: 26/5/2024 11:48