STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK. Mediální marketing: Distanční studijní text. Karviná, 2019, 131 s. ISBN 978-80-7510-368-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mediální marketing: Distanční studijní text
Název česky Mediální marketing: Distanční studijní text
Autoři STOKLASA, Michal a Martin KLEPEK.
Vydání Karviná, 131 s. 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-368-0
Klíčová slova česky Produktová fotografie, sociální média, sociální sítě, příspěvky, fanoušci, online video, offline video, tištěná média, reklama, leták, netradiční formy marketingové komunikace, obsahový marketing, obsah, CZ.02.2.69/0.0./0.0/16_015/0002400
Štítky Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě 0002400
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Višnická, učo 54899. Změněno: 16. 3. 2020 13:39.
Anotace
Studijní opora Mediální marketing je určena pro studenty bakalářského studijního oboru Marketing. Navazuje na všechny marketingové předměty vyučované v rámci tohoto oboru, neobsahuje tedy mnoho nové teorie, ale je zaměřena prakticky. Cílem této studijní opory je poskytnout studentům dostatek postupů a konkrétních příkladů jak tvořit vlastní obsah. Proto tato opora poskytuje přehled o tvorbě produktové fotografie, příspěvků na sociální média, offline a online videa, reklamy do tištěných médií, netradiční formy marketingové komunikace, a je zakončena shrnutím, jak ze všeho tohoto obsahu vytvořit obsahovou strategii.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Mediální marketing; 2019 Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400. Licence Creative Commons  Verze souboru Višnická, P. 16. 3. 2020

Vlastnosti

Název
Mediální marketing; 2019
Popis
Text distanční studijní opory vznikl z prostředků ESF projektu "Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě" r.č.:CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002400.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf
Adresa do Správce
https://is.slu.cz/auth/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.slu.cz/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf?info
Vloženo
Po 16. 3. 2020 13:39

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807
  • osoba doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., učo 21606
  • osoba Mgr. Petra Višnická, učo 54899
Atributy
 

stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
7,6 MB
Hash md5
af729f6c2ae51a0ce22a67ed03f0cdea
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:03

stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019_Archive.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019_Archive.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019_Archive.pdf
Typ souboru
PDF/A (application/x-pdf)
Velikost
133,6 MB
Hash md5
4671433819f713abd9a8de38275e4d7e
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:09

stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.txt
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/38061/stoklasa-klepek-medialni_marketing_2019.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
236,2 KB
Hash md5
394bceafe09bb9c4ee1170f8f5c620a1
Vloženo
Pá 2. 9. 2022 13:12
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 11. 5. 2024 16:26