ZELINSKÝ, Miroslav a Ivana BULANDA. Rozważania o związkach estetyki i reklamy. Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Sosnowiec: Wyższa Szkoła Humanitas, roč. 2019, č. 2, s. 239-247. ISSN 1899-8658. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozważania o związkach estetyki i reklamy
Název česky Úvahy o vztahu mezi estetikou a reklamou
Název anglicky Contemplation on Relationships between Aesthetics and Advertising
Autoři ZELINSKÝ, Miroslav (203 Česká republika, garant, domácí) a Ivana BULANDA (703 Slovensko).
Vydání Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, 1899-8658.
Další údaje
Originální jazyk polština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/47813059:19240/19:A0000581
Organizační jednotka Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky reklama; umění a reklama; marketingová komunikace
Klíčová slova anglicky advertising; art and advertising; marketing communication
Změnil Změnil: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc., učo 50087. Změněno: 21. 4. 2020 20:41.
Anotace
Związki estetyki i reklamy, funkcja estetyczna w komunikacji marketingowej
Anotace česky
Vztahy estetiky a reklamy, estetická funkce v marketingové komunikaci
Anotace anglicky
Contemplation on Relationships between Aesthetics and Advertising, Aesthetic Communion in Marketing Communication
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 11:32