J
2019
BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING
ZELINSKÝ, Miroslav a Ivana BULANDA
Základní údaje
Originální název
BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING
Název česky
Tělesnost jako klíčový faktor mediální sebeprezentace
Vydání
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, 1899-8658
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50802 Media and socio-cultural communication
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/47813059:19240/19:A0000588
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
tělo; tělesnost; body image; média; reklama
Klíčová slova anglicky
body; corporeality; physicality; body image; media; advertising
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The contribution is a consideration of the role of a human body in personal, physical reflections, in the field of art and in media space.
Česky
Cílem studie je analýza role lidské tělesnosti v umění, reklamě a médiích.
Zobrazeno: 6. 11. 2024 15:48