J 2019

BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING

ZELINSKÝ, Miroslav a Ivana BULANDA

Základní údaje

Originální název

BODY PHYSICALITY AS A KEY FACTOR OF MEDIA SELF PRESENTATION – BODY IMAGE IN ADVERTISING

Název česky

Tělesnost jako klíčový faktor mediální sebeprezentace

Autoři

ZELINSKÝ, Miroslav (203 Česká republika, domácí) a Ivana BULANDA (203 Česká republika)

Vydání

Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec, Wyższa Szkoła Humanitas, 2019, 1899-8658

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50802 Media and socio-cultural communication

Stát vydavatele

Polsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19240/19:A0000588

Organizační jednotka

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Klíčová slova česky

tělo; tělesnost; body image; média; reklama

Klíčová slova anglicky

body; corporeality; physicality; body image; media; advertising

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 21. 4. 2020 20:44, doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Anotace

V originále

The contribution is a consideration of the role of a human body in personal, physical reflections, in the field of art and in media space.

Česky

Cílem studie je analýza role lidské tělesnosti v umění, reklamě a médiích.