KALEJA, Martin. Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší. In Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Název česky Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší
Název anglicky nter and multi versus trans-linked research perspectives as a way of qualitative research to understanding what mentoring brings in education
Autoři KALEJA, Martin.
Vydání Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách? 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Mezinárodní odborné sympozium tematizované k otázkám vysokoškolského vzdělávání
Organizační jednotka Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova česky kvalitativní výzkum, mentoring, vzdělávání
Klíčová slova anglicky qualitative research, mentoring, education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 49891. Změněno: 3. 8. 2020 20:25.
Anotace
Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány.
Anotace anglicky
The main objective of the organization of an international professional symposium on higher education issues was to reflect on issues which, in the area of institutional education at universities, colleges and academies providing tertiary education in the first to third level of education, are neglected and / or not adequately reflected.
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 06:52