Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{38783, author = {Kaleja, Martin}, booktitle = {Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách?}, keywords = {qualitative research, mentoring, education}, language = {cze}, title = {Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší}, url = {https://www.slu.cz/fvp/cz/aktuality/6/681}, year = {2019} }
TY - CONF ID - 38783 AU - Kaleja, Martin PY - 2019 TI - Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší KW - qualitative research, mentoring, education UR - https://www.slu.cz/fvp/cz/aktuality/6/681 N2 - Hlavním cílem organizace mezinárodního odborného sympozia tematizovaného k otázkám vysokoškolského vzdělávání bylo zamyšlení se nad tématy, které v prostoru institucionálního vzdělávání na univerzitách, vysokých školách a akademiích, uskutečňujících terciární vzdělávání prvního až třetího stupně vzdělání jsou opomíjeny, a (nebo) nejsou adekvátně reflektovány. ER -
KALEJA, Martin. Inter a multi versus transprovázaný pohled výzkumu jako cesta kvalitativního výzkumu k poznání, co mentoring ve vzdělávání přináší. In \textit{Mezinárodní odborné sympozium Co, jak a proč ve vysokoškolském vzdělávání stále stojí v otázkách?}. 2019.
|