STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ. Obchodní organizace: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021. ISBN 978-80-7510-448-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obchodní organizace: Distanční studijní text
Autoři STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁ.
Vydání Karviná, 2021.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-448-9
Klíčová slova česky Trendy v obchodě, strategie, metody plánování, nástroje řízení, marketingové cíle, územní a tržní analýza, organizační modelování, řízení lidských zdrojů, motivace, operativní management, bezpečnostní management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Miroslava Snopková, učo 43819. Změněno: 11. 2. 2022 09:40.
Anotace
Studijní opora je inovací studijní opory Obchodní organizace. Opora se zabývá vývojovými trendy obchodu, maloobchodu, velkoobchodu a retailingu a charakterem obchodu ve světě, v Evropě a v ČR. Řeší vybrané problémy strategického řízení a charakterizuje nejoblíbenější strategie obchodních organizací. Opora seznamuje studenty s územní a tržní analýzou. Součástí je organizování a modelování organizačních struktur v obchodě. Samostatná kapitola je věnována formám kooperace v obchodě a koncentraci. Specifické jsou i přístupy k řízení lidských zdrojů v obchodě a motivaci pracovníků. Závěrečné kapitoly jsou věnovány operativnímu managementu.
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 09:19