2021
Obchodní organizace: Distanční studijní text
STARZYCZNÁ, Halina a Radka BAUEROVÁZákladní údaje
Originální název
Obchodní organizace: Distanční studijní text
Autoři
Vydání
Karviná, 2021
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku
Učebnice
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-448-9
Klíčová slova česky
Trendy v obchodě, strategie, metody plánování, nástroje řízení, marketingové cíle, územní a tržní analýza, organizační modelování, řízení lidských zdrojů, motivace, operativní management, bezpečnostní management
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 2. 2022 09:40, Miroslava Snopková
Anotace
V originále
Studijní opora je inovací studijní opory Obchodní organizace. Opora se zabývá vývojovými trendy obchodu, maloobchodu, velkoobchodu a retailingu a charakterem obchodu ve světě, v Evropě a v ČR. Řeší vybrané problémy strategického řízení a charakterizuje nejoblíbenější strategie obchodních organizací. Opora seznamuje studenty s územní a tržní analýzou. Součástí je organizování a modelování organizačních struktur v obchodě. Samostatná kapitola je věnována formám kooperace v obchodě a koncentraci. Specifické jsou i přístupy k řízení lidských zdrojů v obchodě a motivaci pracovníků. Závěrečné kapitoly jsou věnovány operativnímu managementu.