2021
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
MATUŠÍNSKÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
Název anglicky
Marketing of Financial Services
Autoři
Vydání
2. vyd. Karviná, 266 s. 2021
Nakladatel
Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-447-2
Klíčová slova česky
finanční trh; finanční marketing; marketingový mix „7P“; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace; lidé; materiální prostředí; procesy; banka; pojišťovna; stavební spořitelna; kustomizace; proces STP; privátní bankovnictví; křížový prodej; platební karta; biometrie; technologická distribuce; merchandising; POS/POP materiály; senzorický marketing; marketingový komunikační mix; identita; image; interní marketing; Front Office personál; Back Office personál; multilevel marketing; kvalita; metoda SERVQUAL; marketingový výzkum; Mystery Shopping; CRM; transakční marketing; relační marketing; Churn management; phishing; CSR; FinTech; finanční gramotnost; ochrana zákazníka; inovace; životní cyklus; RPSN; multikanálová distribuce; robotizace; reengineering; NPS; zákaznická zkušenost
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 2. 2021 17:05, Ing. Robert Kempný
Anotace
V originále
Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřejnosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám měření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.