MATUŠÍNSKÁ, Kateřina. Marketing finančních služeb: Distanční studijní text (Marketing of Financial Services). 2nd ed. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2021, 266 pp. ISBN 978-80-7510-447-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
Name (in English) Marketing of Financial Services
Authors MATUŠÍNSKÁ, Kateřina.
Edition 2. vyd. Karviná, 266 pp. 2021.
Publisher Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit School of Business Administration in Karvina
ISBN 978-80-7510-447-2
Keywords (in Czech) finanční trh; finanční marketing; marketingový mix „7P“; produkt; cena; distribuce; marketingová komunikace; lidé; materiální prostředí; procesy; banka; pojišťovna; stavební spořitelna; kustomizace; proces STP; privátní bankovnictví; křížový prodej; platební karta; biometrie; technologická distribuce; merchandising; POS/POP materiály; senzorický marketing; marketingový komunikační mix; identita; image; interní marketing; Front Office personál; Back Office personál; multilevel marketing; kvalita; metoda SERVQUAL; marketingový výzkum; Mystery Shopping; CRM; transakční marketing; relační marketing; Churn management; phishing; CSR; FinTech; finanční gramotnost; ochrana zákazníka; inovace; životní cyklus; RPSN; multikanálová distribuce; robotizace; reengineering; NPS; zákaznická zkušenost
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Changed: 10/2/2021 17:05.
Abstract
Cílem studijního textu je poskytnout studentům, respektive široké veřejnosti, znalosti a zajímavosti související s trhem finančních služeb, jako jsou specifika finanční služby a marketingového mixu finančních služeb, chování zákazníků a producentů finančních služeb, proces STP na finančním trhu. Převážná část učebního textu je věnována jednotlivých prvkům marketingového mixu finančních služeb neboli „7P“. Problematika finančního produktu je rozšířená o aktuální přínosné téma platebních karet v samostatné kapitole. Samostatná kapitola se věnuje metodám měření zákaznické zkušenosti. Závěrečná část studijního textu se zabývá problematikou CRM ve finančních službách.
Type Name Uploaded/Created by Uploaded/Created Rights
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text <p>Text je rozčleněn do 12 kapitol:<ol>
        <li>Pojetí a význam marketingu finančních služeb a jeho specifika v podmínkách ČR </li>
        <li>Cílený marketing a chování zákazníka </li>
        <li>Finanční produkt </li>
        <li>Marketing platebních karet </li>
        <li>Cena finanční služby </li>
        <li>Distribuce finanční služby </li>
        <li>Marketingová komunikace finančních služeb </li>
        <li>Lidský faktor ve finančních službách </li>
        <li>Materiální prostředí </li>
        <li>Procesy a kvalita finančních služeb </li>
        <li>Hodnocení zákaznické zkušenosti s finančními službami </li>
        <li>Aktivní řízení vztahů se zákazníky </li>
      </ol>
    </p>   File version Kempný, R. 10/2/2021

Properties

Name
Marketing finančních služeb: Distanční studijní text
Description

Text je rozčleněn do 12 kapitol:

  1. Pojetí a význam marketingu finančních služeb a jeho specifika v podmínkách ČR
  2. Cílený marketing a chování zákazníka
  3. Finanční produkt
  4. Marketing platebních karet
  5. Cena finanční služby
  6. Distribuce finanční služby
  7. Marketingová komunikace finančních služeb
  8. Lidský faktor ve finančních službách
  9. Materiální prostředí
  10. Procesy a kvalita finančních služeb
  11. Hodnocení zákaznické zkušenosti s finančními službami
  12. Aktivní řízení vztahů se zákazníky

Address within IS
https://is.slu.cz/auth/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf
Address for the users outside IS
https://is.slu.cz/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf
Address within Manager
https://is.slu.cz/auth/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf?info
Address within Manager for the users outside IS
https://is.slu.cz/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf?info
Uploaded/Created
Wed 10/2/2021 17:24, Ing. Robert Kempný

Rights

Right to read
  • anyone on the Internet
Right to upload
 
Right to administer:
  • a concrete person Ing. Robert Kempný, učo 19500
  • a concrete person Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D., učo 21353
Attributes
 

marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf

Application
Open the file
Download file.
Address within IS
https://is.slu.cz/auth/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf
Address for the users outside IS
https://is.slu.cz/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.pdf
File type
PDF (application/pdf)
Size
3,7 MB
Hash md5
0775abc7384107a0b5ad9a39e83c5693
Uploaded/Created
Wed 10/2/2021 16:57

marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.txt

Application
Open the file
Download file.
Address within IS
https://is.slu.cz/auth/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.txt
Address for the users outside IS
https://is.slu.cz/publication/42981/marketing_financnich_sluzeb-matusinska_2021.txt
File type
plain text (text/plain)
Size
630,7 KB
Hash md5
dfe6138945a6d1f2116a0f9e83531ca7
Uploaded/Created
Wed 10/2/2021 17:04
Print
Report a file uploaded without authorization. Displayed: 10/6/2024 08:33