b 2020

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA

Základní údaje

Originální název

Mezinárodní marketing: Distanční studijní text

Vydání

Karviná, 2020

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Klíčová slova česky

Mezinárodní marketing, exportní marketing, interkulturní marketing, globální marketing, mezinárodní prostředí, mezinárodní výzkum trhu a výběr cílového trhu, mezinárodní marketingové plánování, STP proces na mezinárodním trhu, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt a jeho standardizace a adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změněno: 26. 11. 2020 20:52, Ing. Robert Kempný

Anotace

V originále

Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je.

Přiložené soubory