STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA. Mezinárodní marketing: Distanční studijní text. Karviná: Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní marketing: Distanční studijní text
Autoři STARZYCZNÁ, Halina a Michal STOKLASA.
Vydání Karviná, 2020.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky Mezinárodní marketing, exportní marketing, interkulturní marketing, globální marketing, mezinárodní prostředí, mezinárodní výzkum trhu a výběr cílového trhu, mezinárodní marketingové plánování, STP proces na mezinárodním trhu, formy vstupu na zahraniční trhy, marketingový mix, produkt a jeho standardizace a adaptace, cena, distribuce, logistika, marketingová komunikace.
Změnil Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 26. 11. 2020 20:52.
Anotace
Studijní opora mezinárodní marketing je inovací studijní opory z roku 2014. Cílem této studijní opory je nabídnout studentům ucelené informace o mezinárodním marketingu, týkající se mezinárodního pro-středí a výzkumu trhu v těchto specifických podmínkách včetně jeho segmentace. Studijní opora poskytuje základní přístupy ke strategickému plánování na mezinárodních trzích a formám vstupu na ně. Ne-dílnou součástí jsou poznatky zahrnující prvky marketingového mixu. Specifika produktu, ceny, marketingové komunikace i distribuce jsou nezbytné pro komplexní pohled na mezinárodní marketing. Mezinárodní marketing je koncipován tak, aby si studenti mohli rozvinout své základní znalosti marketingu a prohloubit je.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf   Verze souboru Kempný, R. 26. 11. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa do Správce
https://is.slu.cz/auth/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.slu.cz/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf?info
Vloženo
Čt 26. 11. 2020 20:52, Ing. Robert Kempný

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Ing. Robert Kempný, učo 19500
  • osoba Ing. Michal Stoklasa, Ph.D., učo 20807
  • osoba doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D., učo 48716
Atributy
 

2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/43162/2020-Mezinarodni_marketing-Starzyczna_Stoklasa.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
3 MB
Hash md5
dfd99fe36cf677b9dde3279b2b7afce5
Vloženo
Čt 26. 11. 2020 20:57

Mezinarodni_marketing_OPVK_inovace_2020__Sta_Sto_24.11.2020.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.slu.cz/auth/publication/43162/Mezinarodni_marketing_OPVK_inovace_2020__Sta_Sto_24.11.2020.txt
Adresa ze světa
https://is.slu.cz/publication/43162/Mezinarodni_marketing_OPVK_inovace_2020__Sta_Sto_24.11.2020.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
523,4 KB
Hash md5
6c8c17d93db8da5b7ea51734d8eecd4f
Vloženo
Čt 26. 11. 2020 20:57
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 29. 3. 2024 11:19