C 2020

Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+

NENIČKA, Lubomír, Krystyna HEINZ a Martina CHYLKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+

Název česky

Perspektivy podnikatelského vzdělávání v evropském a národním kontextu. Příklad mezinárodního projektu ECMT+

Autoři

NENIČKA, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí), Krystyna HEINZ (203 Česká republika) a Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

New York, Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business, od s. 236-252, 17 s. 2020

Nakladatel

IGI Global

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/20:A0000157

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-1-7998-2714-6

Klíčová slova česky

Podnikání podnikatelské vzdělávání; podnikatelské kompetence; kultura

Klíčová slova anglicky

Entrepreneurship; entrepreneurship education; entrepreneurial competencies; kultura

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 12. 2022 09:31, Mgr. Martina Chylková

Anotace

V originále

The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.

Česky

Kapitola představuje pohledy studentů, kteří se účastnili mezinárodního projektu ECMT+ v rámci programu Erasmus+. Kapitola se zaměřuje na srovnání sebehodnocení v rámci kol intenzivních programů projektu ECMT+. Srovnání těchto reflexí ukazuje, že studenti jsou schopni analyzovat své postoje a reflexe mnohem komplexnějším způsobem než v minulém ročníku projektu.