2020
Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+
NENIČKA, Lubomír, Krystyna HEINZ a Martina CHYLKOVÁZákladní údaje
Originální název
Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+
Název česky
Perspektivy podnikatelského vzdělávání v evropském a národním kontextu. Příklad mezinárodního projektu ECMT+
Autoři
NENIČKA, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí), Krystyna HEINZ (203 Česká republika) a Martina CHYLKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
New York, Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business, od s. 236-252, 17 s. 2020
Nakladatel
IGI Global
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19520/20:A0000157
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-1-7998-2714-6
Klíčová slova česky
Podnikání podnikatelské vzdělávání; podnikatelské kompetence; kultura
Klíčová slova anglicky
Entrepreneurship; entrepreneurship education; entrepreneurial competencies; kultura
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 12. 2022 09:31, Mgr. Martina Chylková
V originále
The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.
Česky
Kapitola představuje pohledy studentů, kteří se účastnili mezinárodního projektu ECMT+ v rámci programu Erasmus+. Kapitola se zaměřuje na srovnání sebehodnocení v rámci kol intenzivních programů projektu ECMT+. Srovnání těchto reflexí ukazuje, že studenti jsou schopni analyzovat své postoje a reflexe mnohem komplexnějším způsobem než v minulém ročníku projektu.