C
2020
Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+
NENIČKA, Lubomír, Krystyna HEINZ and Martina CHYLKOVÁ
Basic information
Original name
Perspectives of the Entrepreneurial Education in the European and National Contexts:Case of International Project ECMT+
Name in Czech
Perspektivy podnikatelského vzdělávání v evropském a národním kontextu. Příklad mezinárodního projektu ECMT+
Edition
New York, Developing Entrepreneurial Competencies for Start-Ups and Small Business, p. 236-252, 17 pp. 2020
Other information
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher
United States of America
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
electronic version available online
RIV identification code
RIV/47813059:19520/20:A0000157
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
Keywords (in Czech)
Podnikání podnikatelské vzdělávání; podnikatelské kompetence; kultura
Keywords in English
Entrepreneurship; entrepreneurship education; entrepreneurial competencies; kultura
Tags
International impact, Reviewed
V originále
The chapter presents the views of students who participated in the International Project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+) within Erasmus+.The chapter focuses on the comparison of participants’ self-reflective evaluation in two rounds of the ECMT+ Intesive Programs. Comparing the reflection, it can be observed that the students are able to analyze their attitudes and reflections in a more complex way than in the former one.
In Czech
Kapitola představuje pohledy studentů, kteří se účastnili mezinárodního projektu ECMT+ v rámci programu Erasmus+. Kapitola se zaměřuje na srovnání sebehodnocení v rámci kol intenzivních programů projektu ECMT+. Srovnání těchto reflexí ukazuje, že studenti jsou schopni analyzovat své postoje a reflexe mnohem komplexnějším způsobem než v minulém ročníku projektu.
Displayed: 23/12/2024 09:11