V
2020
Loajalita zákazníků v e-commerce
KVÍČALA, Daniel and Halina STARZYCZNÁ
Basic information
Original name
Loajalita zákazníků v e-commerce
Name in Czech
Loajalita zákazníků v e-commerce
Edition
Karviná, 25 pp. Working Papers in Interdisciplinary Economics, 2020
Other information
Type of outcome
Výzkumná zpráva
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
School of Business Administration in Karvina
Keywords (in Czech)
Řízení vztahů se zákazníky, definice loajality, složky loajality, e-commerce, loajalita v e-commerce
Keywords in English
Customer relationship management, loyalty definition, loyalty components, e-commerce, loyalty in e-commerce
Links
SGS/7/2020-2021, research and development project.
V originále
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.
In Czech
Cílem článku je představit výsledky zkoumání současného stavu poznání oblasti týkající se řízení vztahů se zákazníky (CRM), a to loajality zákazníků v e-commerce. Jádrem článku jsou rešerše odborné literatury a představení teoretických poznatků týkajících se loajality zákazníků. Současně jsou vyhodnocovány již existující studie týkající se loajality zákazníků. Pracovní materiál je vytvářen použitím metody analýzy a abdukce. Součástí článku je budoucí nasměrování následného výzkumu, který by měl dospět i ke zpracování disertační práce.
Displayed: 29/11/2024 16:19