2014
Emotionalität in Printmedien.
RYKALOVÁ, GabrielaZákladní údaje
Originální název
Emotionalität in Printmedien.
Název česky
Emocionalita v tištěných médiích.
Název anglicky
Emotionality in the printed media.
Autoři
Vydání
Tübingen, Emotionalität im Text, od s. 4-22, 19 s. 2014
Nakladatel
Stauffenburg Verlag
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
60202 Specific languages
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
ISBN
978-3-95809-506-9
Klíčová slova česky
emoce; emocionalita textu; tištěná média; funkce tisku; persuase; manipulace
Klíčová slova anglicky
emotion; text emotionality; printed media; printing functions; persuasion; manipulation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 1. 2021 16:10, doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.
V originále
Es gibt eine Reihe verschiedener Faktoren, die dazu beitragen, Emotionen in den Printmedien auszudrücken. Einerseits werden Emotionen explizit thematisiert und beschrieben, andererseits werden sie implizit durch Text und Bildmaterial ausgedrückt. Dieses Kapitel des Buches befasst sich mit den Merkmalen individueller Ausdrucksformen von Emotionalität im Text.
Česky
Na vyjádření emocí v tištěných médiích se podílí celá řada různých faktorů. Na jedné straně jsou emoce explicitně tematizovány a popisovány, na druhé straně vyjadřovány implicitně prostřednictvím textu a obrazového materiálu. Tato kapitola v knize se věnuje charakteristice jednotlivých způsobů vyjádření emocionality v textu.
Anglicky
There are a number of different factors involved in expressing emotions in the print media. On the one hand, emotions are explicitly thematized and described, on the other hand, they are expressed implicitly through text and pictorial material. This chapter in the book deals with the characteristics of individual ways of expressing emotionality in the text.