C 2014

Emotionalität in Printmedien.

RYKALOVÁ, Gabriela

Základní údaje

Originální název

Emotionalität in Printmedien.

Název česky

Emocionalita v tištěných médiích.

Název anglicky

Emotionality in the printed media.

Vydání

Tübingen, Emotionalität im Text, od s. 4-22, 19 s. 2014

Nakladatel

Stauffenburg Verlag

Další údaje

Jazyk

němčina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60202 Specific languages

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

ISBN

978-3-95809-506-9

Klíčová slova česky

emoce; emocionalita textu; tištěná média; funkce tisku; persuase; manipulace

Klíčová slova anglicky

emotion; text emotionality; printed media; printing functions; persuasion; manipulation

Štítky

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 13. 1. 2021 16:10, doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.

Anotace

V originále

Es gibt eine Reihe verschiedener Faktoren, die dazu beitragen, Emotionen in den Printmedien auszudrücken. Einerseits werden Emotionen explizit thematisiert und beschrieben, andererseits werden sie implizit durch Text und Bildmaterial ausgedrückt. Dieses Kapitel des Buches befasst sich mit den Merkmalen individueller Ausdrucksformen von Emotionalität im Text.

Česky

Na vyjádření emocí v tištěných médiích se podílí celá řada různých faktorů. Na jedné straně jsou emoce explicitně tematizovány a popisovány, na druhé straně vyjadřovány implicitně prostřednictvím textu a obrazového materiálu. Tato kapitola v knize se věnuje charakteristice jednotlivých způsobů vyjádření emocionality v textu.