C 2014

Emotionalität in Printmedien.

RYKALOVÁ, Gabriela

Basic information

Original name

Emotionalität in Printmedien.

Name in Czech

Emocionalita v tištěných médiích.

Name (in English)

Emotionality in the printed media.

Edition

Tübingen, Emotionalität im Text, p. 4-22, 19 pp. 2014

Publisher

Stauffenburg Verlag

Other information

Language

German

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

60202 Specific languages

Country of publisher

Germany

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Philosophy and Science in Opava

ISBN

978-3-95809-506-9

Keywords (in Czech)

emoce; emocionalita textu; tištěná média; funkce tisku; persuase; manipulace

Keywords in English

emotion; text emotionality; printed media; printing functions; persuasion; manipulation

Tags

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 13/1/2021 16:10, doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Es gibt eine Reihe verschiedener Faktoren, die dazu beitragen, Emotionen in den Printmedien auszudrücken. Einerseits werden Emotionen explizit thematisiert und beschrieben, andererseits werden sie implizit durch Text und Bildmaterial ausgedrückt. Dieses Kapitel des Buches befasst sich mit den Merkmalen individueller Ausdrucksformen von Emotionalität im Text.

In Czech

Na vyjádření emocí v tištěných médiích se podílí celá řada různých faktorů. Na jedné straně jsou emoce explicitně tematizovány a popisovány, na druhé straně vyjadřovány implicitně prostřednictvím textu a obrazového materiálu. Tato kapitola v knize se věnuje charakteristice jednotlivých způsobů vyjádření emocionality v textu.