SVOBODOVÁ, Dagmar. COMMUNICATION STRATEGIES’ IMPACTS ON THE CONCEPTUALIZATION OF COMMUNICATION MODELS AMONG A SAMPLE OF MILLENNIALS — A PILOT CASE STUDY. Acta academica karviniensia. Opava: Slezská univerzia v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, XX, č. 1, s. 58-70, 71 s. ISSN 1212-415X. doi:10.25142/aak.2020.005. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název COMMUNICATION STRATEGIES’ IMPACTS ON THE CONCEPTUALIZATION OF COMMUNICATION MODELS AMONG A SAMPLE OF MILLENNIALS — A PILOT CASE STUDY
Název česky Dopady komunikačních strategií na konceptualizaci osobních komunikačních modelů vybraných mileniálů – pilotní případová studie
Autoři SVOBODOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Acta academica karviniensia, Opava, Slezská univerzia v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2020, 1212-415X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50900 5.9 Other social sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW www.opf.slu.cz
Kód RIV RIV/47813059:19520/20:A0000172
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Doi http://dx.doi.org/10.25142/aak.2020.005
Klíčová slova česky komunikace; konceptualizace; mileniálové; modely; strategie
Klíčová slova anglicky communication; conceptualization; millennials; models; strategy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Dagmar Svobodová, Ph.D., učo 48714. Změněno: 26. 3. 2021 14:52.
Anotace
The goal of the article, to conceptualize the personal communication of a sample of millennials based on their type of communication strategy. It describes the article’s theoretical foundation, Berne’s communication interconnected with Silsbee’s concept of presence. Research methodology presents the mixed research strategy for this gender, implemented as a research pilot case study, and presents the empirical data on assertive presence that was acquired through a questionnaire survey. The results describe of a non-hierarchical cluster analysis from the angle of levels of personal preference for assertive presence in communication among a sample of millennials at Silesian University School of Business Administration (SU SBA) in Karviná studying towards gender in the 2018/2019 school year. They present differing personal communication styles that the selected millennials can apply within self-confident communication strategies.
Anotace česky
Cílem článku je konceptualizovat osobní komunikaci výběrových souborů mileniálů na základě jejich typu komunikační strategie. Teoretický základ článku popisuje Bernovu komunikaci propojenou s konceptem všímavosti Silsbeeho. Výzkumná metodologie představuje strategii smíšeného výzkumu podle pohlaví implementovanou jako pilotní výzkumnou případovou studii a interpretuje empirická data o asertivní přítomnosti, která byla zkoumána prostřednictvím dotazníkového výzkumu. Výsledky popisují nehierarchickou klastrovou analýzu z pohledu úrovní osobních preferencí asertivní všímavost v komunikaci vybraných mileniálů na Slezské univerzitě Obchodně podnikatelské fakultě (SU OPF) v Karviné podle pohlaví v akademickém roce 2018/2019. Představují různé styly osobní komunikace, které mohou vybraní mileniálové uplatnit v rámci sebevědomých komunikačních strategií.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:25