D 2020

CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU

BOTLÍK, Josef, Milena JANÁKOVÁ a Milena BOTLÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU

Název česky

CRM systémy jako možný nástroj konsolidace po koronavirové krizi – analýza EU

Název anglicky

CRM Systems as a Possible Consolidation Tool after the Coronavirus Crisis – EU Analysis

Autoři

BOTLÍK, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Milena JANÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Milena BOTLÍKOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

21. vyd. Bratislava, 21. mezinárodná konference Medzinárodné vzťahy 2020:Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky, od s. 80 - 89, 10 s. 2020

Nakladatel

Ekonomická univerzita v Bratislave, Fakulta medzinárodných vzťahov

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/47813059:19520/20:A0000176

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-225-4786-4

Klíčová slova česky

CRM; Digitální ekonomika; krize; nástroje; EU

Klíčová slova anglicky

CRM; Digital Economics; EU; Crisis; Tools

Štítky

SGS192019

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 2. 3. 2021 09:58, Ing. Milena Botlíková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Ekonomické a sociální otřesy způsobené pandemií covid19, dané globální povahou socioekonomického prostředí, ukázaly nutnost větší orientace na zákazníky. Zákazník je nejvyšší prioritou pro podniky na všech trzích. Vztahy podniků se zákazníky vybudované v průběhu let se proto během pandemie covid19 mohou pro podniky ukázat jako prvořadé. Systémy CRM jsou nástrojem pro interakci s potenciální cílovou skupinou zákazníků. Optimalizace tržních možností je strategickým procesem, který zvyšuje výkonnost podniků, což je patrné zejména u velkých, nadnárodních korporací. Uplynulá dekáda ukázala ve státech EU mírné tendence snižování počtu firem, využívajících CRM systémy. Matematicko statistický aparát však predikuje růstový trend.

Anglicky

The economic and social upheavals caused by the covid19 pandemic, given the global nature of the socio-economic environment, have shown the need for greater customer orientation. The customer is the highest priority for companies in all markets. Therefore, business-customer relationships built over the years may prove paramount for businesses during the COVID-19 pandemic. CRM systems are a tool for interacting with a potential target group of customers. Optimizing market opportunities is a strategic process that increases the performance of companies, which is especially evident in large, multinational corporations. The past decade has shown a slight tendency in EU countries to reduce the number of companies using CRM systems. However, the mathematical statistical apparatus predicts a growth trend.
Zobrazeno: 25. 11. 2024 07:21