J 2020

The Optimal Volume of CRM Services for Small Business

JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Petr ŠAUMAN a Josef BOTLÍK

Základní údaje

Originální název

The Optimal Volume of CRM Services for Small Business

Autoři

JANÁKOVÁ, Milena (203 Česká republika, garant, domácí), Petr SUCHÁNEK (203 Česká republika, domácí), Petr ŠAUMAN (203 Česká republika, domácí) a Josef BOTLÍK (203 Česká republika)

Vydání

International Journal of Advanced Science and Technology, 2020, 2005-4238

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

10200 1.2 Computer and information sciences

Stát vydavatele

Austrálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/47813059:19520/20:A0000177

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Klíčová slova anglicky

Computer Software; Information and Knowledge; Marketing; Customer Relationship Management; Small Business; IT Services

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 2. 2021 13:54, Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Anotace

V originále

The purpose of this paper is to solve the existing problem with inappropriate CRM services for immediate solution; therefore, the volume of CRM services for small businesses is recommended to increase their potential. The designed approach uses the CRM evaluation by 8 criteria, such as automatic procedures, social media integration or key performance indicators. The final evaluation uses a Fuller triangle to determine weights of specified criteria and the TOPSIS method to specify performance scores by CRM variability of CRM services. Achieved results show the level of availability in specified CRM services (criteria) with variability for top, middle, bottom, popular, or affordable CRM. An overview is also available through selected CRMs.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 10:02