Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{46523, author = {Viktorin, Jan}, address = {Opava}, edition = {1. vyd}, keywords = {inclusive education; perception-motor functions; supportive measures; pupil with mild intellectual disability; conditions of the education; school counselling centre; school counselling facility; teachers; educational process}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-425-0}, publisher = {Slezská univerzita}, title = {Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách}, url = {https://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/2cd53123-78f3-4972-ad1d-385deb3244ec}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 46523 AU - Viktorin, Jan PY - 2020 TI - Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách VL - Neuveden PB - Slezská univerzita CY - Opava SN - 9788075104250 KW - inclusive education KW - perception-motor functions KW - supportive measures KW - pupil with mild intellectual disability KW - conditions of the education KW - school counselling centre KW - school counselling facility KW - teachers KW - educational process UR - https://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/2cd53123-78f3-4972-ad1d-385deb3244ec N2 - Předkládaná monografie se zabývá analýzou úrovně percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžných základních škol. Teoretická část se zaměřuje na žáky s lehkým mentálním postižením v inkluzivní škole. Empirická část formuluje výzkumný problém, výzkumné otázky a použitou metodiku výzkumného šetření. Ve výzkumu jsou analyzovány rozhovory, které jsou zpracovány do kauzálních sítí. Závěrečné subkapitoly obsahují vyhodnocení výzkumných otázek, diskuzi a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi. ER -
VIKTORIN, Jan. \textit{Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách}. Online. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 137 s. ISBN~978-80-7510-425-0.
|