Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{46601, author = {Dostalová, Eva and Viktorin, Jan}, address = {Opava}, edition = {1. vyd}, keywords = {inclusive education; pupil with specific learning disabilities; classification of specific learning disabilities; teachers; supportive measures; approaches and strategies in education; participating school subjects; educational process}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-423-6}, publisher = {Slezská univerzita}, title = {Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu}, url = {https://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/7da67a46-a6c1-459b-9705-091f5db8bcfd}, year = {2020} }
TY - BOOK ID - 46601 AU - Dostalová, Eva - Viktorin, Jan PY - 2020 TI - Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Slezská univerzita CY - Opava SN - 9788075104236 KW - inclusive education KW - pupil with specific learning disabilities KW - classification of specific learning disabilities KW - teachers KW - supportive measures KW - approaches and strategies in education KW - participating school subjects KW - educational process UR - https://www.slu.cz/fvp/cz/file/cul/7da67a46-a6c1-459b-9705-091f5db8bcfd N2 - Předkládaná monografie se zabývá zjištěním a analýzou přístupů využívaných při edukaci žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základních škol. Teoretická část se zaměřuje na žáky se specifickými poruchami učení v inkluzivní škole. Empirická část formuluje výzkumný problém, výzkumné cíle a použitou metodiku výzkumného šetření. Ve výzkumu jsou analyzovány data z dotazníků vlastní konstrukce, které jsou zpracovány pomocí tabulek. Závěrečné subkapitoly obsahují vyhodnocení stanovených hypotéz, závěry výzkumného šetření a doporučení pro speciálně pedagogickou teorii a praxi. ER -
DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. \textit{Přístupy a strategie ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních školách hlavního vzdělávacího proudu (Approaches and Strategies in the Education of Pupils with Specific Learning Disabilities in Mainstream Primary Schools)}. Online. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2020, 106 pp. ISBN~978-80-7510-423-6.
|