V originále
OporaCizojazyčná příprava AJ3jeurčenaprostudentyprezenčníi distanční formy studiaa svým rozsahem odpovídávýuceanglickéhoja-zykazatřetísemestrnaekonomických fakultách. Opora je rozvrženadošestitematickýchokruhů–Corporate Culture –Work Culture and Placement, Corporate Culture –Work Organization andResponsi-bility, Customer Support –Call Centres, Customer Suport -Custo-mer Service and Telephoning, Dealing with Problems, Careers–Career Choices, Careers–Job interviewsa obsahujetakéanotaci,včetněklíčovýchslov.Kapitolyjsou rozčleněny do následujících části: slovní zásoba, texta otázkyk textu, nácvik lexika a gramatikya na konci následuje test. Jednotlivé kapitoly si kladou za cíl procvičit, prohloubit azdokonalit si znalostivanglickémjazycev oblastitýkajícísefiremníkultury,interkulturníkomunikace, firemnízodpovědnosti,pravidelcho-vánívefirmě,poradenství,služebzákazníkům, nejžádanějšíchprofesíveSpojenémkrálovství,kompetencíadovednostíataktikproúspěšnézvládnutípracovníhopohovoru.Tomuje přizpůsobenaslovnízásobaa cvičení.Vybranáobchodnítématapřipravujísvouodbornou slovní zá-sobou,nácvikem lexikaa gramatiky či testů na konci kapitol na typizo-vanéa z velké části autentické obchodní situacezjazykového hlediska. Závěrečná část se věnuje aktivnímu nácviku všech nejběžnějších spojení, frází či jiných obchodních obratů, které moderní obchodní angličtina vy-užívá. Materiál celkově tvoří základ pro zvládnutí jednotlivých proble-matik vpraxia usnadní posluchačům lépe se adaptovat na cizojazyčné firemní prostředí. Jednímz klíčových výstupů opory Cizojazyčná pří-prava AJ3 je kromě zvládnutí slovní zásoby, cvičení lexika či gramatiky takéuměnípracovatsodbornýmtextemav neposlednířaděposíleníko-munikativních dovedností v moderním profesním podnikatelském pro-středí.
In Czech
OporaCizojazyčná příprava AJ3jeurčenaprostudentyprezenčníi distanční formy studiaa svým rozsahem odpovídávýuceanglickéhoja-zykazatřetísemestrnaekonomických fakultách. Opora je rozvrženadošestitematickýchokruhů–Corporate Culture –Work Culture and Placement, Corporate Culture –Work Organization andResponsi-bility, Customer Support –Call Centres, Customer Suport -Custo-mer Service and Telephoning, Dealing with Problems, Careers–Career Choices, Careers–Job interviewsa obsahujetakéanotaci,včetněklíčovýchslov.Kapitolyjsou rozčleněny do následujících části: slovní zásoba, texta otázkyk textu, nácvik lexika a gramatikya na konci následuje test. Jednotlivé kapitoly si kladou za cíl procvičit, prohloubit azdokonalit si znalostivanglickémjazycev oblastitýkajícísefiremníkultury,interkulturníkomunikace, firemnízodpovědnosti,pravidelcho-vánívefirmě,poradenství,služebzákazníkům, nejžádanějšíchprofesíveSpojenémkrálovství,kompetencíadovednostíataktikproúspěšnézvládnutípracovníhopohovoru.Tomuje přizpůsobenaslovnízásobaa cvičení.Vybranáobchodnítématapřipravujísvouodbornou slovní zá-sobou,nácvikem lexikaa gramatiky či testů na konci kapitol na typizo-vanéa z velké části autentické obchodní situacezjazykového hlediska. Závěrečná část se věnuje aktivnímu nácviku všech nejběžnějších spojení, frází či jiných obchodních obratů, které moderní obchodní angličtina vy-užívá. Materiál celkově tvoří základ pro zvládnutí jednotlivých proble-matik vpraxia usnadní posluchačům lépe se adaptovat na cizojazyčné firemní prostředí. Jednímz klíčových výstupů opory Cizojazyčná pří-prava AJ3 je kromě zvládnutí slovní zásoby, cvičení lexika či gramatiky takéuměnípracovatsodbornýmtextemav neposlednířaděposíleníko-munikativních dovedností v moderním profesním podnikatelském pro-středí.