Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{46906, author = {Zapletalová, Šárka}, address = {Karviná}, location = {Karviná}, publisher = {Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě}, title = {Management inovací: Distanční studijní opora}, year = {2016} }
TY - BOOK ID - 46906 AU - Zapletalová, Šárka PY - 2016 TI - Management inovací: Distanční studijní opora PB - Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě CY - Karviná N2 - Inovace jsou chápány jako nové myšlenky a nápady kvalitativního charakteru, jejichž realizace umožní posílit konkurenceschopnosti podniku na trhu a posílení konkurenční výhody. Jedná se o radikální změny, které jsou postaveny na kreativním myšlení a mohou zasahovat do různých oblastí podniku. Studijní opora inovační management si klade za cíl popsat a specifikovat problematiku řízení inovací v celé jeho celistvosti a komplexnosti. Studijní text je rozčleněn do devíti kapitol, kde každá kapitola představuje určitý tematický celek. První kapitola vymezuje základní pojmy a souvislosti spojené s inovacemi a inovačními teoriemi. Druhá kapitola se zabývá problematikou inovačního procesu, jeho modely a částmi. Třetí kapitola řeší problematiku plánování a řízení inovací, včetně inovační strategie, procesu implementace inovace a komercionalizace inovací. Čtvrtá kapitola uvádí hlavní metody a přístupy k měření inovační výkonnosti a schopnosti. Pátá kapitola se zabývá vybranými metodami a přístupy využívanými v managementu inovací. Šestá kapitola vymezuje přístupy uzavřené inovace a otevřené inovace. Sedmá kapitola se zabývá správou inovací v rámci správy společností. Osmá kapitola pohlíží na inovace jako na faktor konkurenceschopnosti podniku. A poslední kapitola se zabývá problematikou inovačních systémů na národní, regionální a odvětvové úrovni. ER -
ZAPLETALOVÁ, Šárka. \textit{Management inovací: Distanční studijní opora}. Karviná: Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě, 2016.
|