Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{48425, author = {Stuchlíková, Jana}, address = {Prešov}, booktitle = {In: Cestovný ruch v dvadsaťstoročnici od prelomu milénií – výkony, výzvy, trendy. Recenzovaný nekonferenčný zborník medzinárodných vedeckých štúdií.}, edition = {první}, editor = {PhDr. Daniela Matušíková, PhD., Ing. Kristína Šambronská, PhD., PaedDr. Milena Švedová, PhD., MBA.}, keywords = {Tourism; accommodation and catering services; factors affecting customer behaviour}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Prešov}, isbn = {978-80-555-2575-4}, pages = {117-122}, publisher = {Prešovská univerzita v Prešove}, title = {Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu.}, url = {http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 48425 AU - Stuchlíková, Jana PY - 2020 TI - Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu. PB - Prešovská univerzita v Prešove CY - Prešov SN - 9788055525754 KW - Tourism KW - accommodation and catering services KW - factors affecting customer behaviour UR - http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3 N2 - Příspěvek pojednává o vybraných faktorech ovlivňujících chování zákazníků při nákupu služeb v podnicích cestovního ruchu. Cílem je stručně shrnout, jaké aspekty působí na klienty při rozhodování o nákupu v současné turbulentní době nejvíce, a to jak v obecné rovině, tak rovněž v kontextu poskytování primárně ubytovacích služeb, stravovacích služeb a služeb cestovních kanceláří. Největší pozornost je zaměřena na stěžejní nástroje, které se nemalou měrou podílejí na úspěšnosti prodeje ať už nových nebo stávajících produktů cestovního ruchu. Kromě samotného produktu/služby, jeho ceny, způsobu distribuce a propagace, coby základních nástrojů marketingového mixu; pracovníků, produktových balíčků, spolupráce, materiální prostředí (physical evidence), coby rozšířeného marketingového mixu, jsou v příspěvku popsány i další významné aspekty jako budování značky, kvalita, využití moderních technologií, emoce ad. ER -
STUCHLÍKOVÁ, Jana. Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu. Online. In PhDr. Daniela Matušíková, PhD., Ing. Kristína Šambronská, PhD., PaedDr. Milena Švedová, PhD., MBA. \textit{In: Cestovný ruch v dvadsaťstoročnici od prelomu milénií – výkony, výzvy, trendy. Recenzovaný nekonferenčný zborník medzinárodných vedeckých štúdií.}. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2020, s.~117-122, 248 s. ISBN~978-80-555-2575-4.
|