Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{48425, author = {Stuchlíková, Jana}, address = {Prešov}, booktitle = {In: Cestovný ruch v dvadsaťstoročnici od prelomu milénií – výkony, výzvy, trendy. Recenzovaný nekonferenčný zborník medzinárodných vedeckých štúdií.}, edition = {první}, editor = {PhDr. Daniela Matušíková, PhD., Ing. Kristína Šambronská, PhD., PaedDr. Milena Švedová, PhD., MBA.}, keywords = {Tourism; accommodation and catering services; factors affecting customer behaviour}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Prešov}, isbn = {978-80-555-2575-4}, pages = {117-122}, publisher = {Prešovská univerzita v Prešove}, title = {Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu.}, url = {http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3}, year = {2020} }
TY - JOUR ID - 48425 AU - Stuchlíková, Jana PY - 2020 TI - Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu. PB - Prešovská univerzita v Prešove CY - Prešov SN - 9788055525754 KW - Tourism KW - accommodation and catering services KW - factors affecting customer behaviour UR - http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Svedova3 N2 - Příspěvek pojednává o vybraných faktorech ovlivňujících chování zákazníků při nákupu služeb v podnicích cestovního ruchu. Cílem je stručně shrnout, jaké aspekty působí na klienty při rozhodování o nákupu v současné turbulentní době nejvíce, a to jak v obecné rovině, tak rovněž v kontextu poskytování primárně ubytovacích služeb, stravovacích služeb a služeb cestovních kanceláří. Největší pozornost je zaměřena na stěžejní nástroje, které se nemalou měrou podílejí na úspěšnosti prodeje ať už nových nebo stávajících produktů cestovního ruchu. Kromě samotného produktu/služby, jeho ceny, způsobu distribuce a propagace, coby základních nástrojů marketingového mixu; pracovníků, produktových balíčků, spolupráce, materiální prostředí (physical evidence), coby rozšířeného marketingového mixu, jsou v příspěvku popsány i další významné aspekty jako budování značky, kvalita, využití moderních technologií, emoce ad. ER -
STUCHLÍKOVÁ, Jana. Nástroje ovlivňující chování zákazníka při rozhodování o nákupu ubytovacích, stravovacích a dalších služeb podniků cestovního ruchu. (TOOLS INFLUENCING CUSTOMER BEHAVIOUR WHEN DECIDING TO PURCHASE ACCOMMODATION, CATERING AND OTHER SERVICES OF TOURISM BUSINESSES). Online. In PhDr. Daniela Matušíková, PhD., Ing. Kristína Šambronská, PhD., PaedDr. Milena Švedová, PhD., MBA. \textit{In: Cestovný ruch v dvadsaťstoročnici od prelomu milénií – výkony, výzvy, trendy. Recenzovaný nekonferenčný zborník medzinárodných vedeckých štúdií.}. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2020, p.~117-122, 248 pp. ISBN~978-80-555-2575-4.
|