D
2020
The Current Trends affecting Customer behaviour when buying Tourism Products
STUCHLÍKOVÁ, Jana a Milena BOTLÍKOVÁ
Základní údaje
Originální název
The Current Trends affecting Customer behaviour when buying Tourism Products
Název česky
Současné trendy ovlivňující chování zákazníků při nákupu produktů cestovního ruchu
Autoři
STUCHLÍKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Milena BOTLÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Granada, In 36th Conferecnce IBIMA 2020 - Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the Era of Global Pandemic (IBIMA), od s. 11737-11744, 8 s. 2020
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50900 5.9 Other social sciences
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/47813059:19240/20:A0000729
Organizační jednotka
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
Klíčová slova česky
Cestovní ruch; produkt; chování zákazníků; moderní marketingové přístupy a technologie
Klíčová slova anglicky
Tourism; product; customer behaviour; modern marketing approaches and technologies
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The paper discusses current trends affecting customer behaviour in order to briefly summarize what aspects affect clients when making purchasing decisions in the current turbulent times. Most attention is focused on the instruments that contribute most effectively to the success of sales of either new or existing tourism products. The contribution includes, among other things, graphically illustrated models with trends in popularity of individual forms of online marketing, examples of customer behaviour when buying tourist products and, last but not least, recommendations for companies, including an emphasis on sustainable development. In particular, secondary data from publicly available sources were used.
Česky
Příspěvek se zabývá současnými trendy ovlivňujícími chování zákazníků s cílem stručně shrnout, jaké aspekty ovlivňují klienty při rozhodování o nákupu v současné turbulentní době. Největší pozornost je zaměřena na nástroje, které nejúčinněji přispívají k úspěchu prodeje nových nebo stávajících produktů cestovního ruchu. Příspěvek obsahuje mimo jiné graficky ilustrované modely s trendy v popularitě jednotlivých forem online marketingu, příklady chování zákazníků při nákupu turistických produktů a v neposlední řadě doporučení pro firmy, včetně důrazu na udržitelný rozvoj. Byly použity zejména sekundární údaje z veřejně dostupných zdrojů.
Zobrazeno: 28. 11. 2024 09:22