Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{48726, author = {Dostalová, Eva and Viktorin, Jan}, article_location = {Prešov}, article_number = {1}, keywords = {inclusive education; supportive measures; pupil with different cultural environment and other living conditions; counselling; primary school; family}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}, title = {Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf}, volume = {10}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 48726 AU - Dostalová, Eva - Viktorin, Jan PY - 2021 TI - Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky VL - 10 IS - 1 SP - 77-99 EP - 77-99 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 25857363 KW - inclusive education KW - supportive measures KW - pupil with different cultural environment and other living conditions KW - counselling KW - primary school KW - family UR - https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202021,%20ro%C4%8D.%2010,%20%C4%8D.%201.pdf N2 - Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat podpůrná opatření, která se aplikují v běžných základních školách během vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami. Na podkladě hlavního cíle byly stanoveny dílčí cíle, které byly zaměřeny především na určení nejčastěji doporučovaného stupně podpůrných opatření u žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami, identifikaci nejčastěji uplatňované oblasti podpůrných opatření při edukaci žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami a na zjištění úrovně spolupráce učitelů a poradenských pracovníků při edukaci těchto žáků. K těmto cílům byly stanoveny tři hypotézy, které ověřoval výzkum. Všechny hypotézy byly po vyhodnocení výsledků potvrzeny. Cíle výzkumu byly dosaženy za použití kvantitativní metody s technikou dotazníku. ER -
DOSTALOVÁ, Eva and Jan VIKTORIN. Podpůrná opatření uplatňovaná při vzdělávání žáků s odlišným kulturním prostředím a jinými životními podmínkami ve školách hlavního vzdělávacího proudu (Supportive Measures Applied in Education of Pupils with Different Cultural Environment and Other Living Conditions in Mainstream Schools). \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2021, vol.~10, No~1, p.~77-99. ISSN~2585-7363.
|