Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{51984, author = {Zezulková, Eva and Janků, Kateřina and Odstrčilíková, Yveta}, address = {Opava}, keywords = {pupil with special educational needs; child with impaired communication skills; pedagogical intervention; pedagogical diagnosis;direct support; support measures; individual educational needs;individualized approach; educational strategy;}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Opava}, isbn = {978-80-7510-444-1}, publisher = {Slezská univerzita v Opavě}, title = {Učitelé versus inkluzivní vzdělávání}, year = {2021} }
TY - BOOK ID - 51984 AU - Zezulková, Eva - Janků, Kateřina - Odstrčilíková, Yveta PY - 2021 TI - Učitelé versus inkluzivní vzdělávání VL - 1. vydání PB - Slezská univerzita v Opavě CY - Opava SN - 9788075104441 KW - pupil with special educational needs KW - child with impaired communication skills KW - pedagogical intervention KW - pedagogical diagnosis;direct support KW - support measures KW - individual educational needs;individualized approach KW - educational strategy; N2 - Monografie je reflexí aktuálního stavu poskytování pedagogické intervence v základních školách žákům s obtížemi ve výuce a žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. V rámci projektu Přímá a jasná podpora školské inkluze - otázka školy, rodiny, okolí (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000239) realizovaného v letech 2016 - 2019, jsme se mj. zaměřili na formy přímé podpory a frekvenci uplatňování včasné pedagogické intervence. Monografie seznamuje s výsledky kvalitativní analýzy přístupů pedagogů s cílem kompenzovat mírné obtíže ve vzdělávání dětí a žáků. Pozornost je věnována analýze podmínek inkluzivního vzdělávání a vybraným otázkám souvisejícím s poskytováním pedagogické intervence. Při zpracování výsledků výzkumného šetření byla použita kvalitativní analýza dat zakotvené teorie, jejíž výsledky zobrazujeme jak slovním hodnocením, tak grafickým vyjádřením poměru výskytu daných jevů. Cílovou skupinou šetření byli pedagogové základních a mateřských škol a pracovníci školských poradenských zařízení Moravskoslezského a Zlínského regionu v České republice. Na základě interpretace zjištěných výsledků jsou v závěru kapitol formulována doporučení pro pedagogickou praxi. ER -
ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ and Yveta ODSTRČILÍKOVÁ. \textit{Učitelé versus inkluzivní vzdělávání (Teachers versus inclusive education)}. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2021, 136 pp. 1. vydání. ISBN~978-80-7510-444-1.
|