J 2020

The KPI Hierarchy for CRM and Marketing

JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Peter PADYŠÁK a Josef BOTLÍK

Základní údaje

Originální název

The KPI Hierarchy for CRM and Marketing

Autoři

Vydání

GIS Business, 2020, 1430-3663

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

10200 1.2 Computer and information sciences

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Klíčová slova anglicky

Computer Software; Information and Knowledge; KPI, Marketing; Customer Relationship Management

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 9. 2021 09:56, Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Anotace

V originále

The purpose of this paper is to specify the recommended KPI hierarchy for marketing in CRMs in case small business. The value of this paper is in comprehensive work with KPIs. These KPIs were around 192. It is not the ability of small business to work with everyone. Originality is visible in the volume of recommended KPIs for small business based on data derived from the real situation that focuses on consulting services.