2020
The KPI Hierarchy for CRM and Marketing
JANÁKOVÁ, Milena, Petr SUCHÁNEK, Peter PADYŠÁK a Josef BOTLÍKZákladní údaje
Originální název
The KPI Hierarchy for CRM and Marketing
Autoři
Vydání
GIS Business, 2020, 1430-3663
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
10200 1.2 Computer and information sciences
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Klíčová slova anglicky
Computer Software; Information and Knowledge; KPI, Marketing; Customer Relationship Management
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 20. 9. 2021 09:56, Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Anotace
V originále
The purpose of this paper is to specify the recommended KPI hierarchy for marketing in CRMs in case small business. The value of this paper is in comprehensive work with KPIs. These KPIs were around 192. It is not the ability of small business to work with everyone. Originality is visible in the volume of recommended KPIs for small business based on data derived from the real situation that focuses on consulting services.