2021
Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project
NENIČKA, Lubomír a Zuzana NENIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project
Název česky
Hodnocení pritorit podnikatelského vzdělávání v případě mezinárodního projektu
Autoři
NENIČKA, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí) a Zuzana NENIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Karviná, Proceedings of the 3rd International Conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. od s. 412-419, 8 s. 2021
Nakladatel
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19520/21:A0000256
Organizační jednotka
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN
978-80-7510-456-4
Klíčová slova česky
analyticko-hierarchický proces, podnikatelské vzdělávání, mezinárodní spolupráce
Klíčová slova anglicky
analytic hierarchy process; entrepreneurial education; international cooperation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2022 12:44, Miroslava Snopková
V originále
The paper deals with entrepreneurial education by the example of the international project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+). Participants of the project evaluated chosen aspects of entrepreneurial education in the international environment. The aim of this contribution is to evaluate the importance of aforementioned aspects from the perspectives of several Czech participants using the method called analytic hierarchy process (AHP). Results of this evaluation can help focus more exactly on students’ needs and expectations within entrepreneurial education.
Česky
Článek se zabývá podnikatelským vzděláváním na příkladu mezinárodního projektu ECMT+. Účastníci projektu hodnotily vybrané aspekty podnikatelského vzdělávání v mezinárodním prostředí. Cílem příspěvku je zhodnotit důležitost zmíněných aspektů z pohledu některých českých účastníků s využitím metody analyticko-hierarchický proces. Výsledky tohoto hodnocení mohou pomoci v rámci podnikatelského vzdělávání zaměřit se přesněji na potřeby a očekávání studentů.