D 2021

Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project

NENIČKA, Lubomír a Zuzana NENIČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Evaluation of Entrepreneurial Education Priorities in the Case of International Project

Název česky

Hodnocení pritorit podnikatelského vzdělávání v případě mezinárodního projektu

Autoři

NENIČKA, Lubomír (203 Česká republika, garant, domácí) a Zuzana NENIČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Karviná, Proceedings of the 3rd International Conference on Decision making for Small and Medium-Sized Enterprises. Conference Proceedings. od s. 412-419, 8 s. 2021

Nakladatel

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, Slezská univerzita v Opavě

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/47813059:19520/21:A0000256

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-456-4

Klíčová slova česky

analyticko-hierarchický proces, podnikatelské vzdělávání, mezinárodní spolupráce

Klíčová slova anglicky

analytic hierarchy process; entrepreneurial education; international cooperation

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 12. 4. 2022 12:44, Miroslava Snopková

Anotace

V originále

The paper deals with entrepreneurial education by the example of the international project Entrepreneurship and Communication in Multicultural Teams (ECMT+). Participants of the project evaluated chosen aspects of entrepreneurial education in the international environment. The aim of this contribution is to evaluate the importance of aforementioned aspects from the perspectives of several Czech participants using the method called analytic hierarchy process (AHP). Results of this evaluation can help focus more exactly on students’ needs and expectations within entrepreneurial education.

Česky

Článek se zabývá podnikatelským vzděláváním na příkladu mezinárodního projektu ECMT+. Účastníci projektu hodnotily vybrané aspekty podnikatelského vzdělávání v mezinárodním prostředí. Cílem příspěvku je zhodnotit důležitost zmíněných aspektů z pohledu některých českých účastníků s využitím metody analyticko-hierarchický proces. Výsledky tohoto hodnocení mohou pomoci v rámci podnikatelského vzdělávání zaměřit se přesněji na potřeby a očekávání studentů.