b 2016

E-marketing: Distanční studijní opora

STOKLASA, Michal

Základní údaje

Originální název

E-marketing: Distanční studijní opora

Vydání

Karviná, 2016

Nakladatel

Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Další údaje

Typ výsledku

Učebnice

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

ISBN

978-80-7510-208-9

Klíčová slova česky

E-marketing; on-line; dynamická cenotvorba; e-shop; produktové eko-systémy; copywriting; obsahový marketing; bannerová reklama; newsletter; e-mailing; mobilní marketing; sociální sítě; webová prezentace; analytiky; metriky; cloud

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 2. 2024 22:08, Ing. Robert Kempný

Anotace

V originále

Cílem tohoto studijního materiálu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.

V rámci rozsahu tohoto materiálu nejsou představeny všechny součásti e-marketingu, ale hlavní důraz je kladen na důležité oblasti, jako jsou dynamická cenotvorba, produktové ekosystémy, komunikace na internetu, analýzu zákazníků, řízení vztahů se zákazníky, obsahové zajištění kampaní a další.

Přiložené soubory

e-marketing-stoklasa-2016.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru