Informační systém SU
STOKLASA, Michal. E-marketing: Distanční studijní opora. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. ISBN 978-80-7510-208-9. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-marketing: Distanční studijní opora
Autoři STOKLASA, Michal.
Vydání Karviná, 2016.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Další údaje
Typ výsledku Učebnice
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
ISBN 978-80-7510-208-9
Klíčová slova česky E-marketing; on-line; dynamická cenotvorba; e-shop; produktové eko-systémy; copywriting; obsahový marketing; bannerová reklama; newsletter; e-mailing; mobilní marketing; sociální sítě; webová prezentace; analytiky; metriky; cloud
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Robert Kempný, učo 19500. Změněno: 13. 2. 2024 22:08.
Anotace

Cílem tohoto studijního materiálu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti E-marketingu s důrazem na nové přístupy marketingu, které se objevují s rozvojem technologií, představit procesy a metody, které praktici v současném rychle se měnícím prostředí digitálních technologií využívají a poukázat nejen účinnost těchto aktivit, ale také na jejich důležitost jako komplementární součást tradičních marketingových nástrojů.

V rámci rozsahu tohoto materiálu nejsou představeny všechny součásti e-marketingu, ale hlavní důraz je kladen na důležité oblasti, jako jsou dynamická cenotvorba, produktové ekosystémy, komunikace na internetu, analýzu zákazníků, řízení vztahů se zákazníky, obsahové zajištění kampaní a další.

Zobrazeno: 19. 4. 2024 15:59