Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{56464, author = {Kubalová, Radka}, address = {Bratislava}, booktitle = {Merkúr 2021: Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists.}, editor = {Róbert Rehák}, keywords = {context effects; consumer behavior; choice defferal; decision making; online experiment}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-225-4909-7}, pages = {151-160}, publisher = {Vydavateľstvo EKONÓM, University of Economics in Bratislava Slovak Republic}, title = {Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu?}, url = {https://conferences.euba.sk/merkur/images/proceedings/merkur_2021.pdf}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 56464 AU - Kubalová, Radka PY - 2021 TI - Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu? PB - Vydavateľstvo EKONÓM, University of Economics in Bratislava Slovak Republic CY - Bratislava SN - 9788022549097 KW - context effects KW - consumer behavior KW - choice defferal KW - decision making KW - online experiment UR - https://conferences.euba.sk/merkur/images/proceedings/merkur_2021.pdf N2 - Porozumění chování spotřebitele a tomu, jak spotřebitelé volí mezi dostupnými alternativami je jednou z klíčových, ale také nejvíce komplexních úloh v marketingu. Podle literatury větší počet alternativ nebo atributů v nabídce ne vždy pomáhá spotřebitelům najít nejvhodnější produkt, naopak složitější rozhodování může vést k odložení volby. Na druhou stranu kontextové efekty včetně efektu kompromisu snižují složitost volby a mohou 'pošťouchnout' spotřebitele k volbě prostřední alternativy. Tento článek se zaměřuje na interakci mezi kontextem rozhodovacího setu a značkou jakožto dodatečnou informací o alternativách a jejich vlivem na odložení volby u dvou produktových kategorií. Analýzou rozhodování 1 050 respondentů v online dotazníku byly zjištěny různé výsledky u obou zkoumaných produktů. ER -
KUBALOVÁ, Radka. Pomáhá informace o značce spotřebitelům učinit rozhodnutí za přítomnosti kompromisu?. Online. In Róbert Rehák. \textit{Merkúr 2021: Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists.}. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, University of Economics in Bratislava Slovak Republic, 2021, s.~151-160. ISBN~978-80-225-4909-7.
|