Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{58042, author = {Viktorin, Jan}, article_location = {Prešov}, article_number = {1}, keywords = {literature review; creativity; dyslexia; originality of thinking; positive aspects}, language = {cze}, issn = {2585-7363}, journal = {Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}, title = {Kreativita u dětí a žáků s dyslexií}, url = {https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202022,%20ro%C4%8D.%2011,%20%C4%8D.%201.pdf}, volume = {11}, year = {2022} }
TY - JOUR ID - 58042 AU - Viktorin, Jan PY - 2022 TI - Kreativita u dětí a žáků s dyslexií JF - Štúdie zo špeciálnej pedagogiky VL - 11 IS - 1 SP - 89-101 EP - 89-101 PB - Vydavateľstvo Prešovskej univerzity SN - 25857363 KW - literature review KW - creativity KW - dyslexia KW - originality of thinking KW - positive aspects UR - https://www.unipo.sk/public/media/26527/%C5%A0t%C3%BAdie%20zo%20%C5%A1peci%C3%A1lnej%20pedagogiky%202022,%20ro%C4%8D.%2011,%20%C4%8D.%201.pdf N2 - Přehledová studie analyzuje deset odborných statí, jež se soustředí na problematiku zvýšené kreativity dětí a žáků dyslexií. Ve spojení s dyslexií se začíná mluvit nikoli jen o deficitech, ale též o jejích možných pozitivech, která se rozvíjejí v kontextu případných oslabení. U dětí a žáků s dyslexií jsou zmiňovány zvýšený tvůrčí potenciál a vynikající vizualizační schopnosti. Na podkladě výsledků zahraničních výzkumných studií nebyla zcela jednoznačně prokázána významně vyšší úroveň kreativity u dětí a žáků s dyslexií ve srovnání s intaktními dětmi a žáky. ER -
VIKTORIN, Jan. Kreativita u dětí a žáků s dyslexií. \textit{Štúdie zo špeciálnej pedagogiky}. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2022, roč.~11, č.~1, s.~89-101. ISSN~2585-7363.
|