Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{63023, author = {Zezulková, Eva and Janků, Kateřina and Kolaříková, Marta}, keywords = {social integration; Roma minority; education; community plans; strategic plans of cities and municipalities; evaluation reports; project monitoring indicators}, language = {cze}, title = {Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)}, url = {https://www.slu.cz/fvp/cz/aktuality/50/1333}, year = {2022} }
TY - CONF ID - 63023 AU - Zezulková, Eva - Janků, Kateřina - Kolaříková, Marta PY - 2022 TI - Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005) KW - social integration KW - Roma minority KW - education KW - community plans KW - strategic plans of cities and municipalities KW - evaluation reports KW - project monitoring indicators UR - https://www.slu.cz/fvp/cz/aktuality/50/1333 N2 - Účastníci byli informováni o rozšíření členů platformy o komunitní sociální pracovníky, zájem o spolupráci projevili také zástupci romské komunity. Následovaly informace týkající se povinné publicity projektu a související motivace partnerů projektu ke sdílení problematiky sociálního začleňování romské menšiny na místní a regionální úrovni. K tomuto tématu se rozvinula bohatá diskuze k příkladům dobré praxe vhodných k publikování s cílem inspirovat a motivovat širokou veřejnost ke spolupráci při sociální integraci a zlepšování postavení Romů ve společnosti. Dále byly prezentovány návrhy vzdělávacích aktivit s důrazem na propojení aktivit s komunitními a strategickými plány měst Opava, Krnov a Moravský Beroun. Cílovou skupinu pro vzdělávací aktivity Slezské univerzity budou tvořit komunitní sociální pracovníci a terénní pracovníci v sociálních službách. Cílovou skupinou vzdělávacích aktivit ostatních zapojených organizací budou příslušníci romské komunity. Výstupem všech vzdělávacích aktivit bude evaluační zpráva jako podklad pro metodickou příručku, která je monitorovacím indikátorem projektu. Pozornost byla věnována podmínkám vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí a diskutovány byly možnosti zapojení studentů SU do doučování žáků. ER -
ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁ. \textit{Dialogem ke vzájemnému porozumění\_{}platforma spolupráce 3 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)}. 2022.
|