2022
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
ZEZULKOVÁ, Eva, Kateřina JANKŮ a Marta KOLAŘÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Dialogem ke vzájemnému porozumění_platforma spolupráce 6 (Norské fondy LP-HROVA1A-005)
Název anglicky
Dialogue for Mutual Understanding_Cooperation Platform 6 (Norway Grants LP-HROVA1A-005)
Autoři
ZEZULKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Kateřina JANKŮ (203 Česká republika, domácí) a Marta KOLAŘÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
2022
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50302 Education, special
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/47813059:19510/22:A0000413
Organizační jednotka
Fakulta veřejných politik v Opavě
Klíčová slova anglicky
educational activities; assistant activities; leisure activities; tutoring of pupils with special educational needs; case conferences; family conferences
Změněno: 30. 3. 2023 08:17, Jana Tamfalová
V originále
Zástupci partnerských organizací participujících na řešení projektu živě diskutovali o klíčových tématech projektu souvisejících zejména s realizací, evaluací a plánováním vzdělávacích aktivit v rámci svých lokalit. Zástupci Slezské univerzity a NNO si předávali své zkušenosti v oblasti asistentské činnosti studentů při volnočasových aktivitách osob se speciálními potřebami a doučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále byla diskutována témata rané intervence, významu úzké spolupráce OSPOD s pedagogy při řešení problematiky dysfunkčních rodin s důrazem na negativní důsledky v oblasti školní neúspěšnosti žáků. Byly prezentovány konkrétní příklady, vyplývající z případových konferencí v rámci některých lokalit a z realizovaných rodinných konferencí jako inovativního modelu sociální práce s ohroženou rodinou.
Anglicky
Representatives of the partner organizations participating in the project discussed the key topics of the project related to the implementation, evaluation and planning of educational activities in their localities. Representatives of Silesian University and NGOs shared their experience in assisting students in leisure activities for people with special needs and tutoring students with special educational needs. The topics of early intervention, the importance of close cooperation between OSPOD and teachers in dealing with dysfunctional families with emphasis on the negative consequences in the field of school failure of pupils were also discussed. Concrete examples were presented, resulting from case conferences in some localities and from implemented family conferences as an innovative model of social work with families at risk. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)